Předprodej: Manuál pro přežití v kancelářské džungli

21.05.2024

Řešíte někdy dilema, jestli jste se v práci zachovali správně? Jestli jste na poradě neřekli něco nevhodného nebo jestli váš e-mail nebyl příliš neformální? Představte si řešení...

Nová kniha je nabitá radami, jak se chovat v kanceláři tak, abyste udělali dobrý dojem, obstáli ve složitých vztazích a posunuli svou kariéru kupředu.

Sada teorií od stolu?

Ne. Žádné suché poučky. Naopak. Mám za sebou mnohaletou praxi v zahraničí a exportním prodeji. 

Byl jsem zaměstnanec "venku" i tady, v rodinné firmě i nadnárodní korporaci.

Potom jsem zaměstnával desítku lidí a pracoval na čtyřech pobočkách. Dnes přednáším ve firmách, úředníkům i studentům. Dozvídám se, jak to u nich chodí a co řeší.

Firemní etiketa od A do Z

Zlatá pravidla firemní etikety pokrývají snad všechno, co vás může v kanceláři potkat:

  • jak uspět na pracovním pohovoru a dobře se zapsat první den
  • jak zvládnout pracovní zátěž, řešit stížnosti či vyřknout pochvalu
  • jak správně prezentovat své nápady, vést porady, psát e-mail
  • a mnoho dalšího

Věřím, že oceníte můj pohled na chování ve firmě ze dvou úhlů: jinak věci vidí zaměstnanec, jinak management při nastavování firemních procesů. Ať jste součást týmu nebo šéfka, v téhle knize si každý najde to své.

Komunikace i budování vztahů

Vím, jak obtížné je někdy nalézt správná slova. Proto jsem vám napsal praktické tipy a konkrétní formulace pro každodenní situace. 

Co říct, když vás někdo pokárá? Jak vyjádřit, že toto chování je už za hranou? Jak se omluvit a jak čelit neoprávněné kritice?

Jistě, důležité je také správně telefonovat, psát e-maily nebo osobně prezentovat na poradě výsledky, projekt nebo procesy. Dozvíte se také, jak využít společenské akce pro networking a osobní rozvoj.

Některé rady v knize se netýkají jen komunikace s kolegy, ale i se zákazníky. Koneckonců spokojený klient je alfou a omegou každého businessu. 

Atraktivní a dostupná

Obsah je důležitý, kniha osobního rozvoje musí být použitelná v praxi. Ale musí být i krásná. O grafiku obálky se postaralo světoznámé grafické studio Tomski & Polanski. Zlatá pravidla mají styl. 

Patříte mezi ty, kteří rádi čtou v elektronické podobě? Myslel jsem na vás. Bude dostupná také jako e-book.

Udržíte tajemství?

Zlatá pravidla firemní etikety jsou první díl z plánované pětidílné série Zlatých pravidel. Moc se těším, až vyjdou i další díly zaměřené na etiketu u stolu, chování na svatbě, etiketu cestování a další. Toto je první, začněte je sbírat...

Máte to v rukou

Ať už jste čerstvý absolvent nebo ostřílený profík, věřím, že "Zlatá pravidla firemní etikety" pro vás budou přínosem. Dostanete spoustu návodů pro život a vztahy ve firmě. Zjistíte také, jak tutéž věc vidí vedení. Jsem si jistý, že pokud si ji přečtete a mé rady uvedete do praxe, pozitivně ovlivníte vaši kariéru i kulturu ve vaší firmě.

Ještě čekáte?

Objednejte si knihu ještě dnes. Dostanete ji dříve než ostatní a za nižší cenu, než se bude později prodávat. Udělejte první krok k vybroušení vaší firemní etikety. Ať můžete v práci zářit jako diamant v kancelářské džungli.