Garance vrácení peněz
V případě, že nebudete s náplní kurzu spokojení, vrátím Vám 100 % Vaší platby. Stačí, když mi napíšete a uvedete důvod. Celou částku Vám pošlu zpět na Váš účet.
![](https://95608bbcc7.clvaw-cdnwnd.com/325e203fa9526ffc8a4966bc0108b747/200000776-abc67abc6c/r3.jpg?ph=95608bbcc7)
![](https://95608bbcc7.clvaw-cdnwnd.com/325e203fa9526ffc8a4966bc0108b747/200000778-d6cb3d6cb7/r5.jpg?ph=95608bbcc7)
Prodávat nestačí. Získejte srdce Vašich klientů.
Kdo podává (a nejčastěji špatně) ruku jako první? Kam si sedá (většinou špatně) nejčastěji muž? Co uděláte s vizitkou nebo nechtěným darem a jak budete reagovat, když vám někdo navrhne tykání, jste žena a nepřejete si to?
Být zdvořilým dodavatelem nebo obchodní partnerkou je neobvyklá konkurenční výhoda.
Kurz je docela "tvrdý trénink"...
Je to pohled do prostředí, kde se denně pohybujete. A často nevědomky děláte chyby. Program, ke kterému se můžete stále vracet. Provede Vás Vašim dnem v práci, při schůzkách a běžných business příležitostech. Ať jste v rolích obchodnic, konzultantů, obchodních poradkyň či prodávajících.
Kurz je určen pro ženy i muže z oborů:
- poradenství a obchod B2C
- management a vedení firem
- servis a prodej B2B
- konzultace a marketing
- nákup a průzkum trhu
- back office i front office
- MLM a přímý prodej
- a ostatních oborů, kde se setkáváte s lidmi
Probereme společně:
- důvody pro úctu, respekt, empatii a takt k zákazníkům
- představování, vizitky, dary, schůzky, pracovní obědy, kavárnu, firemní akce
- korektní a přehlednou elektronickou korespondenci, jak správně psát obchodní e-mail
- vhodné a zdvořilé obchodní telefonáty
- a desítky dalších situací moderní business etikety
Co kurz obsahuje, jaká témata zazní?
- Nástrahy společenského chování při obchodní schůzce.
- Představení sebe sama a firmy v několika vteřinách.
- Chování v kancelářích, při schůzkách a obchodních obědech.
- Jak jednat na obchodní schůzce, podávání rukou i vizitek.
- Představení, oslovení, hodnosti, tituly a tykání. A co funkce?
- Jak budovat atraktivní vztah se zákazníky svým chováním.
- Dary, reklamní předměty a (ne)dárky. A jak je předávat.
- Moderní etiketa na eventech, rautech a firemních akcích.
Co o kurzu řekli ti, kteří jej viděli před Vámi?
![](https://95608bbcc7.clvaw-cdnwnd.com/325e203fa9526ffc8a4966bc0108b747/200000775-56f0b56f10/r2-0.jpg?ph=95608bbcc7)
![](https://95608bbcc7.clvaw-cdnwnd.com/325e203fa9526ffc8a4966bc0108b747/200000774-5961a59620/r1.jpg?ph=95608bbcc7)
![](https://95608bbcc7.clvaw-cdnwnd.com/325e203fa9526ffc8a4966bc0108b747/200000777-cbd42cbd46/r4.jpg?ph=95608bbcc7)
![](https://95608bbcc7.clvaw-cdnwnd.com/325e203fa9526ffc8a4966bc0108b747/200000779-d22a9d22ac/r6.jpg?ph=95608bbcc7)
![](https://95608bbcc7.clvaw-cdnwnd.com/325e203fa9526ffc8a4966bc0108b747/200000780-a1fcaa1fce/r7.jpg?ph=95608bbcc7)