Garance vrácení peněz
V případě, že nebudete s náplní kurzu spokojení, vrátím Vám 100 % Vaší platby. Stačí, když mi napíšete a uvedete důvod. Celou částku Vám pošlu zpět na Váš účet.
Prodávat nestačí. Získejte srdce Vašich klientů.
Kdo podává (a nejčastěji špatně) ruku jako první? Kam si sedá (většinou špatně) nejčastěji muž? Co uděláte s vizitkou nebo nechtěným darem a jak budete reagovat, když vám někdo navrhne tykání, jste žena a nepřejete si to?
Být zdvořilým dodavatelem nebo obchodní partnerkou je neobvyklá konkurenční výhoda.
Kurz je docela "tvrdý trénink"...
Je to pohled do prostředí, kde se denně pohybujete. A často nevědomky děláte chyby. Program, ke kterému se můžete stále vracet. Provede Vás Vašim dnem v práci, při schůzkách a běžných business příležitostech. Ať jste v rolích obchodnic, konzultantů, obchodních poradkyň či prodávajících.
Kurz je určen pro ženy i muže z oborů:
- poradenství a obchod B2C
- management a vedení firem
- servis a prodej B2B
- konzultace a marketing
- nákup a průzkum trhu
- back office i front office
- MLM a přímý prodej
- a ostatních oborů, kde se setkáváte s lidmi
Probereme společně:
- důvody pro úctu, respekt, empatii a takt k zákazníkům
- představování, vizitky, dary, schůzky, pracovní obědy, kavárnu, firemní akce
- korektní a přehlednou elektronickou korespondenci, jak správně psát obchodní e-mail
- vhodné a zdvořilé obchodní telefonáty
- a desítky dalších situací moderní business etikety
Co kurz obsahuje, jaká témata zazní?
- Nástrahy společenského chování při obchodní schůzce.
- Představení sebe sama a firmy v několika vteřinách.
- Chování v kancelářích, při schůzkách a obchodních obědech.
- Jak jednat na obchodní schůzce, podávání rukou i vizitek.
- Představení, oslovení, hodnosti, tituly a tykání. A co funkce?
- Jak budovat atraktivní vztah se zákazníky svým chováním.
- Dary, reklamní předměty a (ne)dárky. A jak je předávat.
- Moderní etiketa na eventech, rautech a firemních akcích.