Obchodní etiketa v praxi
Gentlemanem či dámou v očích zákazníků

Zdraví první zákazník, nebo dodavatel? Kdo platí na obchodním obědě? Je nezdvořilé odmítnout nabízené občerstvení nebo se posadit bez vyzvání? Jak reagovat na nabídku tykání, když jste žena?

Běžné situace v kancelářích, při jednáních, zasedáních a obchodních obědech jsou pravidel etikety plné. A vy se je naučíte s přehledem ovládat.

Probereme:

  • úctu, respekt, empatii a takt k zákazníkům
  • představování, vizitky, dary, schůzky, pracovní obědy, kavárnu, firemní akce
  • korektní a přehlednou elektronickou korespondenci, jak správně psát obchodní e-mail a vést (třeba i nepříjemný) telefonát
  • a desítky dalších situací moderní business etikety

Kurz obsahuje tato témata:

  • Proč funkce ředitele žádného gentlemana ještě nezabila?
  • Nástrahy společenského chování při obchodní schůzce.
  • Představení sebe a společnosti v několika vteřinách.
  • Chování v kancelářích, při schůzkách a obchodních obědech.
  • Obchodní protokol a design schůzky. Vizitky a spol.
  • Představení, oslovení, hodnosti, tituly a tykání. A co funkce?
  • Jak budovat atraktivní vztah se zákazníky svým chováním.
  • Dary, reklamní předměty a (ne)dárky. A jak je předávat.
  • Moderní etiketa na eventech, rautech a firemních akcích.
  • Úskalí konferencí a obchodních zahraničních misí.

Objednejte si tento kurz

Vyplňte prosím potřebné údaje a já se vám ozvu co nejdříve.