Obchodní etiketa v praxi
Design obchodní schůzky

Zdraví první zákazník nebo dodavatel? Kdo platí na obchodním obědě? Je nezdvořilé odmítnout nabízené občerstvení nebo se posadit bez vyzvání? Jak reagovat na nabídku tykání, když jste žena? Provedu vás běžnými situacemi v kancelářích, při jednáních, zasedáních a obchodních obědech se stálými zákazníky i vzácnými hosty. 

Úcta, respekt, empatie a takt ke všem zákazníkům. Představování, vizitky, dary, schůzky, pracovní obědy, kavárna, firemní akce a desítky dalších témat moderní obchodní etikety. Včetně korektní a přehledné elektronické korespondence, jak psát správně obchodní e-mail a vést (třeba i nepříjemný) telefonát.

S účastníky detailně probereme tato témata:

  • Proč funkce ředitele žádného gentlemana ještě nezabila?
  • Nástrahy společenského chování při obchodní schůzce.
  • Představení sebe a společnosti v několika vteřinách.
  • Chování v kancelářích, při schůzkách a obchodních obědech.
  • Obchodní protokol a design schůzky. Vizitky a spol.
  • Představení, oslovení, hodnosti, tituly a tykání. A co funkce?
  • Jak budovat atraktivní vztah se zákazníky svým chováním.
  • Dary, reklamní předměty a (ne)dárky. A jak je předávat.
  • Moderní etiketa na eventech, rautech a firemních akcích.
  • Úskalí konferencí a obchodních zahraničních misí.

Objednat tento kurz

Vyplňte, prosím, potřebné údaje a my vám odpovíme co nejdříve.