Férový obchod
Proč vědomý vztahový business?

Ve férovém obchodě hrají svou roli více vztahy než výkonností složky prodeje. Směr k prodeji vztahovému je směr, kterým se nutně musí vydat každá obchodní firma. Obchodník je posledním "dílkem" nákladné marketingové skládačky. 

Jeho sebeprezentace, osobní značka a hodnoty by měly být v souladu s těmi, které má vaše firma.

Klíčové myšlenky kurzu:

  • Důsledkem dobrých obchodních vztahů je loajalita zákazníka a automatizace objednávek.
  • Obchodní vztah nevzniká náhodou, zákazník je člověk a emoce hrají největší roli.
  • Součástí vztahového byznysu je sebedůvěra a zdravé sebevědomí obchodníka.
  • Podmínkou zdravých vztahů je ochota převzít odpovědnost za své kroky.

Co se v kurzu naučíte:

  • Kde vzít sebedůvěru a co je nezdravé sebevědomí a nabubřelost.
  • Co všechno je vaše osobní značka, jakou stopu vytváří vaše činy.
  • Digitální stopa je součást vaší osobnosti. Proč cíleně tvořit profil?
  • Péče o osobní značku, kde se inspirovat a jak "krást" myšlenky.
  • Zdravá a opravdová komunikace slovem, písmem a činem.
  • Schopnost rozlišovat, co zákazník potřebuje a co chce moje firma.
  • Proč čestné jednání a spravedlnost vede k největšímu uspokojení?
  • Jak komunikovat bez agrese a neponižovat se.
  • Jak zůstat klidný při neúspěchu, jak nemlžit a proč nelhat.
  • Čtyři dohody sám se sebou a důsledky jejich dodržování.


Objednat tento kurz

Vyplňte, prosím, potřebné údaje a my vám odpovíme co nejdříve.