



Prodávat nestačí. Získejte neobvyklou konkurenční výhodu - staňte se dámou nebo gentlemanem v očích vašich zákazníků. Získáte srdce vašich klientů.
Kurz je "tvrdý trénink" a pohled do prostředí, kde se denně pohybujete. Program, ke kterému se můžete stále vracet, vás provede vaší rolí v práci, při běžných business i slavnostních příležitostech, kde jste v rolích konzultantů, obchodních poradců a prodávajících.
Kurz je vhodný pro ženy i muže z oborů:
- poradenství a obchod B2C
- management a vedení firem
- servis a prodej B2B
- konzultace a marketing
- nákup a průzkum trhu
- back office i front office
- MLM a přímý prodej
- a ostatních, kde se setkáváte s lidmi
Probereme:
- důvody pro úctu, respekt, empatii a takt k zákazníkům
- představování, vizitky, dary, schůzky, pracovní obědy, kavárnu, firemní akce
- korektní a přehlednou elektronickou korespondenci, jak správně psát obchodní e-mail
- vhodné a zdvořilé obchodní telefonáty
- a desítky dalších situací moderní business etikety
Kurz obsahuje tato témata:
- Nástrahy společenského chování při obchodní schůzce.
- Představení sebe sama a firmy v několika vteřinách.
- Chování v kancelářích, při schůzkách a obchodních obědech.
- Jak jednat na obchodní schůzce, podávání rukou i vizitek.
- Představení, oslovení, hodnosti, tituly a tykání. A co funkce?
- Jak budovat atraktivní vztah se zákazníky svým chováním.
- Dary, reklamní předměty a (ne)dárky. A jak je předávat.
- Moderní etiketa na eventech, rautech a firemních akcích.
Kdo podává (a nejčastěji špatně) ruku jako první? Kam si sedá (většinou špatně) nejčastěji muž? Co uděláte s vizitkou nebo nechtěným darem a jak budete reagovat, když vám někdo navrhne tykání a vy si to nepřejete?


